• onlar önce kendi demokrasilerine,ifade özgürlügüne baksın insanları acımadan öldüren,en agır işkenceler uygulayan ve idam cezasını yasaları arasında bulunduran bir devletten domakrasi ve özgürlük öğrenecek değiliz haddinizi bilin. !

    0
    0
  • Bu gole inanamayacaksınız 19 Aralık 2014, 19:24

    mmmm

    86
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 18 Aralık 2014, 08:11

    Acilen faturalarınızı ödemek için size Kredisi, mali aşağı, acilen mısınız gerek yok ve para gerek? Eğer iş için bir, ucuz, hızlı ve kolay kredi arıyorsunuz? Biz size ihtiyacınız kredi miktarını sunabilir çünkü yok Worry. e-posta yoluyla bugün bize: cashcityloanlender@hotmail.com

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 18 Aralık 2014, 04:05

    Iyi günler !!! Eğer mali yardıma ihtiyacınız mı? Kredilerin her türlü için hemen başvurun ve acilen para almak! $ 5,000.00 dolar 5,000000.00 değişen * Randevular kredi miktarı * Faiz oranı 3% olan * Geri ödeme 1 ile 20 yıl arasında seçim. * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın. * Şartlar ve kredi esneklik şartları. Tüm bu planlar ve daha e-posta yoluyla şimdi lütfen bize ulaşın: Sgrmarketers@outlook.com içtenlikle yönetim

    0
    0
  • pakistanın amına koyim sana bişey olmasın

    1
    0
  • yeter lan

    0
    0
  • memleketi̇n memleketin anasını siktiniz uleeen

    0
    0
  • ananızı sikiiiiim me anasin i si̇kti̇ni̇z uleeyyynmleketi̇n

    0
    0
  • saygı be ışid

    0
    0
  • bir hurmayla iki gün oruç tuttular hikayesine devam...

    1
    0
  • kendini hazırlıklı tut.koca kaptan.birgün dönüş yapman için...bilgilerini taze ve diri tut herzaman için...sen bize lazımsın....

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 10 Aralık 2014, 21:02

    HERKES İÇİN FON Çok fazla borç? Sırayla mali koymak gerekiyor? İşletmeniz için, eviniz için finansman ihtiyacınız var, Araç alımı için, kendi işinizi, kişisel ihtiyaçları için hiçbir şüphe yaratmak için, motosiklet satın almak. Biz ne olursa olsun miktarın 2% nominal faiz oranı ile en fazla 8.000.000 € kişisel kredi vermek. Bize kredi başvurularını size istediğiniz tam miktarı ve geri ödeme tarihi söyle. Kişisel krediler için bizimle irtibata geçiniz: rodriguezalexandro@outlook.fr teşekkür ederim

    0
    0
  • Pazar günleri kapalı olacak 10 Aralık 2014, 15:37

    harika bi karar olmuş. çalışma saatlerinde adaletsiz davranan firmalarında önüne geçilmiş olacak.

    0
    0
  • Milyonlarca emekliye çifte zam! 10 Aralık 2014, 15:15

    vay bee...........bankaların memurlara maaş aldıkları banka tarafından verilen. promosyon dan.... memur emeklilerinede verilmesini sağlayın. o yeter bize

    1
    0
  • Milyonlarca emekliye çifte zam! 10 Aralık 2014, 15:15

    vay bee...........bankaların memurlara maaş aldıkları banka tarafından verilen. promosyon dan.... memur emeklilerinede verilmesini sağlayın. o yeter bize

    1
    0
  • adamlar tükiyeyi soydu hala yok kilictaroglu sskya kac kisi sokmusda bilmem ne lanet olsun sizin gibilerine....

    0
    0
  • arkadaş sizin hiç işiniz yokmu yaaaa. boş işlerle uğraşıyorsunuz. birilerine yaranmak için birilerini de maşa yapmaya çalışmayın, millet yemiyor. biz manisanın isminden memnunuz. siz gidin tunceliye diyarbakıra onlar pek hevesli onları değiştirin.

    1
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 08 Aralık 2014, 18:46

    Evet e-posta yoluyla bize ulaşın eğer siz de bizim web www.masonclarkloanfirm.gnbo.com.ng bize ulaşabilirsiniz masonclarkloanfirm@outlook.com bir kredi ihtiyacım var mı

    0
    0
  • almanlar tarih boyunca osmanlının ve türkiyenin bölgede ayak bağı olmuş sürekli çelme takmıştır. böyle bir yorumu yapmasını normal karşılamak gerekir. zira menfaatlerini engelleyen bir lider karşılarına çıktı.

    4
    0
  • baraj kalmalı gerçek demokrasiye kavuşulmalı

    400
    0
  • Papa'yı İslamiyet'e davet etti 28 Kasım 2014, 23:08

    sdsdsd

    0
    0
  • Papa'yı İslamiyet'e davet etti 28 Kasım 2014, 23:08

    sdsdsd

    0
    0
  • Demba Ba'ya Maşallah 28 Kasım 2014, 14:13

    :dd:d:d

    0
    0
  • Bebek Eğitimi 28 Kasım 2014, 08:10

    sevgili bebek cidden türünün en iyisi bir sitedir. oğlumla ilgilenirken çok yardımcı oluyor

    0
    0
  • kurtlar vadısı

    0
    0
  • adeletsizsin turkiye ben olsam 140 ytl asla almam can gittmis zaten ustunede rezalet yediler

    0
    0
  • allah rizasi icin size güvenip refah yasam standartlarında hayatlarimizi surdurmek için secildiniz yapmayın vebali ağırdır dunya için ahiretinizi satmayin

    0
    0
  • zonguldakta adam 7 yıldır evsizmiş,5 dil bilen suriyeliadam açmış(!) madem öyle hizmet elini uzatsın.hadi zonguldaktaki bir işinize yaramaz.ama suiyeli... adam kıtalararası faaaliyet gösteren bir okulunuzda rahat rahat çalışır.hem şakirdler de 5 yabancı dil öğrenir,sağlam giderler yurtdışı irşad görevlerine.

    1
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 23 Kasım 2014, 04:53

    merhaba eğer finansman ihtiyacınız var? eğer i̇ş veya kişisel kredi ihtiyacınız var mı? eğer şirket yeniden finanse etmek istiyor musunuz? firmamız amerika birleşik devletleri'nde dayanır. biz herhangi bir bireysel ve şirket için kredi vermek   % 3 faiz oranı yıllık. daha fazla bilgi için, e-posta adresi: paulelvisloans@hotmail.com

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 23 Kasım 2014, 04:45

    merhaba eğer finansman ihtiyacınız var? eğer i̇ş veya kişisel kredi ihtiyacınız var mı? eğer şirket yeniden finanse etmek istiyor musunuz? firmamız amerika birleşik devletleri'nde dayanır. biz herhangi bir bireysel ve şirket için kredi vermek   % 3 faiz oranı yıllık. daha fazla bilgi için, e-posta adresi: paulelvisloans@hotmail.com

    0
    0
  • almanyada yasan bir gurbetci olarak gurur duydum allah yapandan yaptirandan sebep olandan razi olsun insallah hemen yapilir bizde memlektimize ineriz gurulandim

    222
    0
  • helal olsun ünal başkana,

    3
    0
  • o toyotalarlami savaşcasiniz laaaa

    0
    0
  • sen uyumaya devam et ve uyurken bir de uyanınca göreceksin ki mehdi zuhur etmemiş. o gün islam dinine inancın da kalmayacak. islam dinini sizin gibi düşünenler yok edecektir. çünkü 1000 yıl sonra insanlar bakacak ki mehdi gelmedi. demekkei bu din yalanmış diyerek sizin gibiler yüzünden insanlar dinsiz olarak öleceklerdir. yani adnan oktarın lafını dinleyecekler. o zaman adnan oktar bunları yönetiyor başkanları da odur. ne diyelim ya. diyecek bir şey varsa söyleyin

    4
    0
  • ben türkiyede hiçbir şeyin düzeleceğine inanmıyor. hiçbirşey istemeyen bir devlet ile hiçbir şey istemeyen bir örgütü karşı karşıya. barış sürecinin anlamı şu biri birini bitirmek sevdasıyla yanar diğeri ise herkes sözümü dinlesin aşkıyla yanar. kim barışa inandı ya da kim barışa inanacak. hepsi yalan aldatma uyutma. arkadaşlar türkiyeye bölünme politikası dayatılmış ve başroller meydanda sana bana konuşmak fikir ileri sürmek düşmez.

    0
    0
  • bu foto yalan o ışıdlının ceseti bi ay önce çekilmiş

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 27 Ekim 2014, 19:14

    Iyi günler, biz isim kooperatif dünya kredisi ile şirket kredi borç veren vardır biz yıllara göre haftalık, aylık veya izin toplam kredi geri ödeme ile% 2'lik bir faiz oranı kredi sunuyoruz, biz ciddi fikirli bireyler için sertifikalı kredi vermek ve meşru, saygın Hükümet tefeci şirket kayıtlı Dolar, Pound, Euro: cooperativeworld.org@gmail.com Biz sadece dışarı sunuyoruz: Eğer geri ödemeleri nasıl yapabiliriz üzerinde, eğer ilgi bana e-posta. ve daha fazlası .. Bilgi Gereken: Ad Soyad: Ülke: Hayır Telefon: Devlet: Tutar Gereken: Kredi Süre: TÜM Cevap bu şirkete gönderilmesi halinde cooperativeworld.org@gmail.com

    0
    0
  • devletten almak patrondan almak dan daha zor. bana 60 yaşına kadar bekle diyecek, yaşarsam 60 ında verecek. yok ev alırsan olur da yok başka şey olursa. beni düşünüyorsan bana seçme hakkımı ver. şahsi kanaatim param patronumda kalsın. o daha vicdanlı

    0
    0
  • artık kınamayın gereğini yapınnnnnnnnnnnnn. bende oturduğum yerden kınıyorum. kınamakla olmadığını hala anlayamadınızmıııııııııııı

    0
    0
  • yayın yasağı koyabiliyorsunuz ama terör örgütüne yasak koyamıyorsunuz nerede adalet

    0
    0
  • sanane arkadas sen kendi hayatina bak ya yok 6000 lirata alile geciniyormus ne kadar gereksiz bi insansin sen ya adamin parasindan sanane parasini harcarken sanami sorcak ahmet efendi

    1
    0
  • millet aclıktan kırılıyor harley tutkusunu anlatıyor 6.000 tl kac aıle doyar.....

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 12 Ekim 2014, 04:49

    Merhaba, Ben bir hükümet kayıtlı ve memnuniyeti benim müşterilerine işlemek çünkü iş işlem için geldiğinde sertifikalı lender.I kredi devi olarak dünya çapında tanınan duyuyorum. (Robertfrankloancompany@yahoo.com) Ben düşük faiz oranıyla kredi vermek herhangi purpose.So için bireyler, firmalar, şirketler veya kredilere% 2 Eğer bu eşsiz fırsat bu fırsat sonsuza kadar hayatınızı değişiklik yapabilirsiniz neden geçmesine izin email.Do aracılığıyla bugün bana ulaşın garanti ve hızlı kredi ihtiyacınız varsa.İncil sorar Luke 11:10 Herkes alır "diyor; kim o buluntuların istiyor; ve darbelere ona, kapı "açılacak senin çok iyi çıkarına hizmet zorunda kalıyorum daha fazla bilgi ve inquiry.I için robertfrankloancompany@yahoo.com üzerinde e-posta yoluyla bana ulaşın. Robert Frank, Tanrı kutsasın.

    0
    0
  • arkadaş adamın yanında biri olsa, bu adam nasıl asacak kendini?...... (kardeş ipin ucundan tutuver de ben kendimi asıvereyim mi diyecek. ne diyecek.?

    0
    0
  • gören diecek hele ne olmiş şimdi oni tamamıyla yüceltip tanrılaştıracaklar

    1
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 11 Ekim 2014, 23:48

    bu mycharity güven: eğer herhangi bir nedenle bir kredi ihtiyacınız var mı minimum% 3 faiz oranında uygun bir kredi teklif ile şimdi bizimle irtibata? 1.000 $ ve $ 10,000,000,00 maksimum ve ilgilenen varsa e-posta yoluyla bize ulaşın gerekir: creditsolutioncompany@gmail.com

    0
    0
  • bence cem garipoğlu ölmedi , yurt dışına kaçırıldı. eğer gercekden öldü ise cem garipoğlu ölmedi öldürüld. nedenmi çünkü yanında kimse yokmus.

    0
    0
  • ulan gerizekalılar atatürkü allahmı ettiniz şerefsizler ne büyük mucizeymiş be atatürk yazısı kalmış allah belanızı versin

    5
    0
  • yuh la bizim bizim vergilerimizle paramızla saltanat sürüyorlar haram zıkkım olur inşallah kul hakkı milletin hakkını nasıl yiyorsunuz yazzıklar olsun sizin gibilere

    0
    0
  • allah yolunuzu daim acık tutsun

    0
    0
  • i̇brahim bakinin karısını alsalar diyecek bana bişey olmasında giden karı olsun... koduğumun malı

    1
    0
  • ibrahim baki senin gibi pzeoo ları kazanlara atıp yakmak en doğrusu olacak

    1
    0
  • işid 300 pkk lıyı katletmiş haberi okuyunca çok mutlu oldum bana karı var zararı yok ki işidle neden savaşayım pkk pyd türkiye için en büyük tehdit işid değil bana göre pkk polis asker öldürüyor vatanımıza ihanet ediyorlar okulları yakıp yıkıyorlar işid in ne zararı var bana işid benim düşmanımı öldürüyor fenamı tam aksine bana göre süper oluyor

    41
    0
  • işid 300 pkk lıyı katletmiş haberi okuyunca çok mutlu oldum bana karı var zararı yok ki işidle neden savaşayım pkk pyd türkiye için en büyük tehdit işid değil bana göre pkk polis asker öldürüyor vatanımıza ihanet ediyorlar okulları yakıp yıkıyorlar işid in ne zararı var bana işid benim düşmanımı öldürüyor fenamı tam aksine bana göre süper oluyor

    2
    0
  • işid 300 pkk lıyı katletmiş haberi okuyunca çok mutlu oldum bana karı var zararı yok ki işidle neden savaşayım pkk pyd türkiye için en büyük tehdit işid değil bana göre pkk polis asker öldürüyor vatanımıza ihanet ediyorlar okulları yakıp yıkıyorlar işid in ne zararı var bana işid benim düşmanımı öldürüyor fenamı tam aksine bana göre süper oluyor

    1
    0
  • vallaha ben bu olaydan rahatsız değilim işid türleri değil kürtleri öldürüyor bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyorum belki şu an beni kınayacaksınız mantıklı olarak bu olaylara bir bakın daha dün 3 polisimiz şehit oldu neden bunların yüzünden değilmi gendi bölgelerindeki türk okullarını yakıyorlar kürt okulları acıyorlar ama azacık canları yandı mı aman biz kardeşiz bizim kıçımızı kurtarın diyorlar haberlerde okudum 300 pkklıyı öldürmüşler ben bu haberi okuyunca vallaha cok mutlu oldum

    4
    0
  • ben bir kuzeyli karadenizli kürt kardeşlerimize selam oyuna gelmeyelim bu ülke bize hepimize yeter . karışan devletlerin halini görerek oyuna gelmeyelim başka söze gerek varmı selam aklı selim olalım yeter bu ülkeye

    5
    0
  • İnternetten Film İzleme Keyfi 27 Eylül 2014, 11:57

    gerçekten film izle siteleri içerisinde çok iyi yeri olan bir site. tebrik ederim.

    0
    0
  • bu kızda mahalle karısı ağzı vardır, tanıyanlar bilir

    0
    0
  • http://cicekvitrini.com/kategori/cicek-siparisi-ver hızlı ve güvenilir çiçek göndermenin tek adresi.

    1
    0
  • lutfen 9 gun olsun bayram tatılı

    1
    0
  • yaa allah rızası için türkiye sınırları dışında kurulmaya başlayan ülkenize lütfen defolun gidin artık sevgili kürt kardeşlerimiz bütün sinirlerimiz yıprandı, aklımızı kaçırcaz ya da elimizden bi kaza çıkacak bak sonra soykırım falan diyorlar biz sizi bi yerlere göndermeden efendi gibi akıllı uslu çekin gidin artık bakın bu hareketler son ikazlar...

    323
    0
  • Latif Demirci çizdi 24 Eylül 2014, 23:23

    yok arkadaş ya adam sanki çocuğu kafasından tuttu salladı koyun gbi.. hassas bir bölge tamm doğru ama bedenemize göre , yani soğanın üstünde sopa sopann üstünde kavun yok :)) darma duman olsun çocuk .. komiksiniz...

    0
    0
  • vatan hainleri olduğu müddetçe tabi not:kürdüm ez kurdım

    46
    0
  • pkk gemi azıya aldı ama ne hikmetse hükümet "sen yabancı değilsin" der gibi ses çıkarmıyor. adamlar sanki oyun oynuyor. okullar yakiliyor çıt yok. aslanim polisle ugrasacaginiza teroristle ugrassaniza.

    0
    0
  • pkk gemi azıya aldı ama ne hikmetse hükümet "sen yabancı değilsin" der gibi ses çıkarmıyor. adamlar sanki oyun oynuyor. okullar yakiliyor çıt yok. aslanim polisle ugrasacaginiza teroristle ugrassaniza.

    0
    0
  • Fransız vatandaşı infaz edildi 24 Eylül 2014, 21:47

    bunlar da islamiyeti nasıl çirkin gosteririz diye ugrasiyorlar. peygamberimiz kimin kellesini kesmiş. ikiyüzlüler...

    1
    0
  • Metin2 pvp serverler 24 Eylül 2014, 21:42

    guzel kardesim biz burda haber okuyoz oyun oynamiyoz :)

    24
    0
  • o kurbanlar haramda dogudan gelen beles elektrik kullanarak beleş su içirerek beslenen kurbanlara ne demeli onlarda haram bence benim hakkımı yiyenlere haram olsun .....

    0
    0
  • şerefsiz namussuzlar bunlar kendi kızlarına kediye köpeğe tecavüz eden şerefsiz namussuzlar ellerinden geleni yapsalar ne yazar

    1
    0
  • Latif Demirci çizdi 24 Eylül 2014, 09:16

    yez i̇tin soyu götünde yarrak mı var da eğilemiyorsun ibinenin evladı?

    13
    0
  • Latif Demirci çizdi 24 Eylül 2014, 09:14

    ben sadece sayin orrospuçocuğu iti dölü başbakan diyorum!

    6
    0
  • nere öldürürler onlar kimki bizim askerimize el uzatacak

    96
    0
  • ya cok haklı en güzelini yapmış ama bu pkk kürtler bu adamın peşini bırakmaz öldürürler allah yardimcisi olsun askeri̇mi̇zi̇n

    111
    0
  • Latif Demirci çizdi 24 Eylül 2014, 06:12

    beni̇m bi̇r çocuğum yok ama olsaydi ve böyle cahi̇lce bi̇r sevgi̇ gösteri̇si̇ne maruz kalsaydi,yapani mahkemeye veri̇rdi̇m,çünkü boyun ve oradaki̇ omur ve si̇ni̇rler hayati̇ önem taşir ,böyle hayvanliklar,hayati̇ problemlere yol açabi̇li̇r,aksi̇ni̇ savunan varsa buyursun,gelsi̇n...

    157
    0
  • Latif Demirci çizdi 24 Eylül 2014, 01:11

    abi abartıyosunuz varya nolmuş yani kaldırdıysa beni de çok kaldırdı amcamlar abimler hep öyle boynum uzun mu kaldı sanki

    13
    0
  • hersey cok güzelde basini hic bir yere alamazsin diyen kameramanan a benden cevap askerimizin sayesinde geceleri rahat uyuya biliyorsun askerimize saygida kusur etmeyin

    507
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 23:39

    kusur bulmak için bir çocugu sevmeyi bile bahane ediyorsunuz her erkek çocugu öyle sevilir nevar bunda ya bukadara abart mayın ya

    37
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 22:35

    gerizekalilar

    5
    0
  • kimin ekmeğini yiyorsunda o kelimeyi kullanıyorsun amına kodumun süt verdiğiii...şerefsizlik yapıyorsun belli..bazen diyorlar çok ağır konuşuyorsun..ne yapalım şerefsi̇zli̇k yapana şiirmi yazalım

    455
    0
  • bu zıhnıyette mıllet vekıllı dıye vergımızden para veriyoruz dıymı ulan adi kadın bu ulkenın ekmeyını yıyorsun her seyını kullanıyorsun neyın peşindesın bu kadar nankorluk pes evet gotunuz yıyorsa bu ulekyı bolun ben bu ulkede o senın kopeklıgını yaptın pkk catısmıs mılyonlarca ınsandan bırıyım bız bu uleke bolunmesın dıye canımızı kanımızı ortaya koyduk arkadaslarımız şehıt oldu gazı oldu demekkı bız ve bunca şehıt bosuna ugraşmısız..ben arnavut kokenlyım turk olmaktan gurur duyuyorum ne mutlu

    293
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 21:08

    böyle sevmemi olurmus yaaa yazik arkadas güzel yazmis kendi cocuklarini böyle sevmezler ama yazik hicte inandirici digil malesefffff

    126
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 21:04

    babamda benii boyle severdiii bse olmyoo ben yasiyom :))))))

    16
    0
  • yeter kürt türk kışkırtmasında bu kürtlere taviz vere vere ülkeyi bölmeye kalktılar. suratsız karı .

    136
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 20:32

    bu karikatüri çizen bizim sınıftaydı

    7
    0
  • o basına hiç birşey yapamazsın diyen şahıs..adamı madam yaparlar bilgin olsun

    142
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 19:39

    dalga konusu bile olmaz bu adam.

    167
    0
  • allah bilir komtanım ı nereye sürdüler oruspu cocukları bu lafı söyledi diye

    62
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 19:04

    biri rte nin kuklasi demiş nerede ozaman sizin şu ekmeledin nereye kayboldu . başkalarına laf atıyosunuz ama loflar dönüp size gelio.

    27
    0
  • iyi yapmış konutan ben olsam onu eşşeklere siktiririm.yanı sıra orda basın diyen bigöt lalesi var onuda alıcan ifade verirken görüntü aldiye götürecen götüne şişe sokucan.al sana basın dicen amına deptiklerin siz ne anlarsınız basından kaçı gazete kitap okuyo kodumun cahil cuhaları

    1245
    0
  • Latif Demirci çizdi 23 Eylül 2014, 15:13

    kendi evladını da böyle mi seviyo acaba.. yazık hiç sevme daha iyi yapmacıksın çokkk....

    581
    0
  • sen benim memleketimde calişarak karnını doyuruyorsun evine ekmek goturuyorsun ataturkun bize bagımsızlıgını kazandırdıgı toprakların uzerıne atamızın satesınde rahatca basıp dolasıyorsun. onun egemenlıgını kazandırdıgı bır ulkenın bayrağının altında . duruyorsan eğer bu toprakları koruma ekmegini kazandıgın rahat icinde yasadıgın bu topraklara sahıp cıkacaksın nankör olmayacaksın bizim askerimiz bu toprak icin canını verir. herkez ekmek yediği canağa sahıp cıksın. burası. turkiye yok oyle

    92
    0
  • 23 Eylül 2014, 12:56

    gerçek mi bu kaynak ne

    0
    0
  • 130 bin kürt kardeşimizi ölümden kurtaran senin o sözde kürt halkını savunduğunu söylediğin senin devletin değildir, tabii ki bizim devletimiz . çok şükür allah'a sizin gibi insanlara fırsat vermiyor. bakın ayrımcılık yapılıyor ikinci vatandaş olarak görülüyoruz dediğiniz devlet bizim yüzyıllardan beri aynı vatan üzerinde yaşadığımız kardeşlerimizi, sizinde sözde haklarını savunduğunuz bizim halkımız dediğiniz insanları ölümün pençesinden aldı. sevgili kürt kardeşlerime sesleniyorum aklınızı baş

    414
    0
  • helalin var yiğidim bu ülke bizim bu vatan bütün parçalamaya bölmeye çalışan zavallı aciz çakallara papuç bırakılmaz

    327
    0
  • salih üsteymenim ben onun askeriydim her zaman dik kimseye ezilmez yanındakı askerleri de onun gibidir ama ben bu karının derdini çözemedim ulan siktir git benim devletimden

    48
    0
  • helal olsun kardeşime topragım . burası senin devletin diyo şrfsiz bizim devletimiz ise çık topraklarımızdan khpe.

    307
    0
  • sen bunları meclise sen bunları hapisten çıkaran ben dehilim herhalde bu yapılanlar türkiye cumhuriyetine yapılmış bir saldırıdır vede gereginin yapılması gerekir ama polisin askerin elini bağlarsan hiç bir şey dehişmez vede iş anadoluda gösteriye copla havai fişek gaz tazyikli su ile mudahale ediyorsun niye su sıkmadın gaz bombası ve ses bombası atıp ta dahıtmadın askerine taş attırıyosun bu nasıl bir uygulama ve ülke savunmasıdır biri çıksın bunu açıklasın

    55
    0
  • ''bana şiirlerinde küfür etme diyorlar usulsüz..lan bu kadar orospu çocuğunu nasıl anlatayım küfürsüz?'' can yücel..

    101
    0
  • ve asker yandigaranti ceza verirler

    56
    0
  • amk biz eylem yapsak kurtarmak yerine sikip öldürürler bizi

    1022
    0
  • tamam

    0
    0
  • önce çocukları sonra da sürücüleri eğitmek lazım

    0
    0
  • PKK yol kesip, kamyonlar yaktı! 14 Eylül 2014, 15:29

    yalan haber bu ben ordaydım

    1
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 13 Eylül 2014, 17:44

    Iyi günler. Ben, Bay Frank David acredible kredi borç veren duyuyorum biz Meşru Ve Saygın kredi şirket vardır. Biz kötü bir kredi varsa veya faturaları ödemek için, ya da başlatmak için paraya ihtiyacı mali yardıma ihtiyacı% 3 oranında, bireyler dışarı mali yardım Biz kredi fonları ile dinamik bir firmayız, Şirket / Fabrika yatırım, mutluluk gibi mail adresinden size bir loan.Contact bize sunmak için güvenilir ve yararlanıcı yardımda sizi bilgilendirmek için bu orta kullanmak istiyorum işletme.Bu yatırım için: (frankdavidfinancialhelp@gmail.com) Yapılmış Hizmetler şunlardır; , Ev Geliştirme, Yatırım Kredisi, Oto Kredisi, Borç konsolidasyonu, Kredi Hattı, İkinci Mortgage, İş Kredileri, Bireysel Krediler, Araç Kredisi, Oto Kredisi Refinance. Ilgilenen varsa geri yazmak. Ad Soyad ......... EV ADRESİ ...... SEX .......... YAŞ .......... Medeni durum ........ ÜLKE .......... Cep numarası ......... OFİS SAYISI ......... DEVLET .......... AYLIK GELİR ......... MESLEK ..... Doğum tarihi ..... KREDİ OLARAK GEREKLİ MİKTARI ......... KREDİ SÜRESİ ...... KREDİ AMACI ......... Biz uygulama, kredi aldıktan sonra, aylık ödeme (örneğin bir aylık taksit (zaman iki (2) ay ödemesiz) ödemek ve tüm işlem belgeleri göndermek, hesap bilgileri de dahil olmak üzere, hesaplanan ve size gönderilirsözleşmenin onaylanması, kayıt makbuz, transfer, vb) gibi. Biz haberdar ve kredi süresince güncel tutacak. Cevabınızı bekliyorum. Saygılarımla, Bay Frank David douglas Smi

    0
    0
  • bizim millet 2 kova su döker yardımcı olurlar

    63
    0
  • gecmıs olsun kardesım hemserım

    1
    0
  • bunlar zaten üç kuruşluk adamlar. pornoculuğa da başlarlar. porno bile değil eşcinsel ilişki arzuluyorlar belli oldu.

    0
    0
  • zaten ışid de yardım vere türkiye sıf kürtlerfi öldürsün diye yardım ediyor

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 12 Eylül 2014, 02:04

    TERTEMİZ MALİ ANA SAYFA ? BİR MALİ YARDIM GEREKİYOR MU SONRA İLETİŞİM TERTEMİZ MALİ ANA VIA E-POSTA: immaculatefinancialhome@hotmail.com BİZ BİR KAMU VE GÜVENİLİR FİNANSAL ŞİRKET KENDİ BİZ DÜŞÜK İLGİ AT BİZİM kredi vermek, kısa ve uzun süreli FİNANS TEKLİF % 3 ORANI. BİZ aşağıdaki kategorilerde BİZİM kredi vermek. KİŞİSEL KREDİ ŞİRKET KREDİ EĞİTİM KREDİ YATIRIMCI KREDİ EV KREDİ, İLGİLENDİREN BAŞVURU E-POSTA İLE İLETİŞİM LÜTFEN ÖNERİ: immaculatefinancialhome@hotmail.com VE E-POSTA İLE DAHA BİLGİLER İLETİŞİM MÜŞTERİ BAKIMI İÇİN: andrew_seeker@yahoo.ca Saygılar, MRS Betty Morgan

    0
    0
  • vatanını, milletini seven insanlar olsun da , bu zamanda en çok ihtiyacımız olan şey bu.

    0
    0
  • kılıçdaroğlu yada ince, ikiside birbirinden çirkef. hdp bile kendine adam gibi birini bulmuş , bunlar bulamıyor.

    0
    0
  • sağa çekıp durabılırdin behey adam!size araç teslım edenlerde kabahat .kaza yaparlar fren patladı tutmadı,yok düğme bozuldu.senın kafan bozuk. ben ıkı yık mektebınde meslek sayılması için okudum yurt dişinda agır vasıta kullanabılmek için.sız galıba bakkaldan aldınız.

    0
    0
  • bu ülkede nelerin üstü örtüldü yaşayıp gördük koskoca yolsuzlukların hırsızlıkların üstü bir kalemde silindiyse o zamanın yalaka kaleminin oğlunun yaptığı daha çabuk unutturulup aklanır ama asıl olan gerçektir ve malesef bu hiçbir zaman bilinmeyecek

    0
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 03 Eylül 2014, 11:32

    Merhaba! Eğer mali yardıma ihtiyacınız var mı ?? Hepimizin mali sorunları geçmişte yapmak için burada olduğu gibi artık ara. Kötü bir kredi var ya, faturaları ödemek için paraya ihtiyacı iş yatırım şirketleri ve mali yardım ihtiyacı olan bireylere dışarı Biz kredileri,. Kredilerin her türlü için hemen başvurun ve acilen olsun! Yukarıdaki 5,000.00 ve değişen * Randevular kredi miktarı * Faiz oranı% 3 olduğunu * Geri ödeme 1 ile 30 yıl arasında seçin. * Aylık ve yıllık geri ödeme planı arasında seçim yapın. * Şartlar ve kredi esneklik koşulları. Bütün bu planlar ve daha, lütfen bize ulaşın. içtenlikle yönetimi

    0
    0
  • beğenmeyen %65 kesim komşusu yunanistanda yaşar kimseyi zorla tutmuyorlar.

    0
    0
  • harbi adamsın tolunay. keşke trabzonsporda kalabi̇lseydi̇n.

    0
    0
  • kanım dondu yemın ederim

    0
    0
  • kendi kuzenini tecavuz etmek nedir o senin kardeşi̇n sayilir bi tarafiniza mukayet olamiyorsaniz kesin atin arkadaş si̇zi̇n gi̇bi̇ler yüzünden hersey geliyor bu kizlarin başina simdi o bebegin karşisina obur tarafta hangi yuzle cikicaksiniz allah isla etsin demekten başka bi̇şi̇ gelmi̇yor eli̇mden.

    0
    0
  • allah boyleleri̇ni̇ islah etsin ne denirki

    0
    0
  • bunar musluman deyiller aman dileyene aman vermek muslumanlara yakışır bunar kafirgibi davranıp muslumanız şeriatcıyız diyorlar şeriatın ş sini bilmiyorlar

    0
    0
  • 'Abdullah Gül Başbakan olamayacak' 18 Ağustos 2014, 10:55

    pkk heykelinden memnun musunuz....

    0
    0
  • Milletvekilleri de Davutoğlu dedi 18 Ağustos 2014, 10:53

    geçin bunları erdoğan gül başbakan desin akşama bütün millet vekilleri de gül der...

    0
    0
  • PKK'nın o heykeline soruşturma! 18 Ağustos 2014, 10:48

    üç kişi sokakta gösteri yaparken hemen dalıyorsunuz da bu suç duyurusu da nereden çıktı? dozer gönderip yıktıramıyor musunuz?...hem o heykel dikilirken nerelerdeydiniz....geçin bunları.bu yapılan kanunsuzluğa göz yummaktır bu da suçtur sayın vali...yargılanmaya hazır olun...tabi günü geldiğinde...

    6
    0
  • 17 Ağustos 2014, 22:56

    dahamemeler

    4
    0
  • 17 Ağustos 2014, 01:56

    daha ne olsun

    3
    0
  • 2. El Oto Alacaklar Dikkat! 17 Ağustos 2014, 00:33

    Ben bir Meşru Ve Saygın kredi Sahibinden olan Zenith güven kredi firmanın Bay Smith duyuyorum. Biz işlemek sizi bilgilendirmek için bu orta kullanmak istiyorum kötü bir kredi veya işletme.Bu yatırım için, faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan finansal yardıma muhtaç bireylere, dışarı mali yardım Biz kredi fonları ile dinamik bir firmayız posta adresine yoluyla size bir loan.Contact bize sunmak mutluluk güvenilir ve yararlanıcı yardım: zenithtrustloanfirm@gmail.com Yapılmış Hizmetler şunlardır; , Ev Geliştirme, Yatırım Kredisi, Oto Kredisi, Borç konsolidasyonu, Kredi Hattı, İkinci Mortgage, İş Kredileri, Bireysel Krediler, Araç Kredisi, Oto Kredisi Refinance. Ilgilenen varsa geri yazmak. Ad Soyad ......... EV ADRESİ ...... SEX .......... YAŞ .......... Medeni durum ........ ÜLKE .......... Cep numarası ......... OFİS SAYISI ......... DEVLET .......... AYLIK GELİR ......... MESLEK ..... Doğum tarihi ..... KREDİ OLARAK GEREKLİ MİKTARI ......... KREDİ SÜRESİ ...... KREDİ AMACI ......... Biz daha fazla devam böylece bize geri bu bilgiler en ile alın. Bay Smith.

    0
    0
  • :) fazla kurtlar vadisi sonrası sendromu

    4
    0
  • o kadar çok şey duymuş ve bilgilenmişki devletin açıklarını ve nasıl düşündüklerini ve ne yaptıklarını iyi bildiği için kendine güveni tammış yakalanmasını beklemezdim.

    22
    0
  • 16 Ağustos 2014, 12:07

    daha ne olsun

    5
    0
  • Şehir İsimleri Nereden Geliyor? 27 Temmuz 2014, 16:17

    yozgat?

    71
    0
  • Kaç volt verelim 27 Temmuz 2014, 16:16

    polis neden elektrik vermek istesin yazmış yoruma bir polis.... polislerimizde şiddete eğilim oldukca fazla. bu şok cihazları alınırsa eğer önlerine gelene bunu kullanmaktan çekinmeyecekler. insan gibi konuşmaya çalıştığımız polisler bile lan lı lun lu konusuyor. üniformanın verdiği bir güven var. ama üniforma olmadığındada arkalarına bakmadan kaçıyolar

    34
    0
  • Kaç volt verelim 27 Temmuz 2014, 14:27

    kardeşim bunlar çoğu ülkede kullanılıyor. polis neden elektrik vermek istesin. savunma ve caydırıcılık için gerekli. nasıl savunacaklar kendilerini. jop yasak, gaz yasak, silah zaten yasak..............

    73
    0
  • haberi yayınlayan ekip hiçmi araştırmadınız bu cezanın üst maddesinde yazanı hangi maddeden yazılmış bu ceza diye vatandaşa zaten ceza gürültülü araç kullanmaktan yazılmış. vatandaş olayı saptırıyor.

    1
    0
  • Ateşkes bozuldu! 27 Temmuz 2014, 13:27

    siyonist yahudilerinde amına koyum, bu siyonist soysuzlara küfretmeyeninde amına koyum. dava açmayanında .... lanet olsun...

    2
    0
  • kendi elleri ile yazmışlar komik değil üstte yazılan ceza maddesi 72 yani madde 72 – araçlarda ses, müzik, görüntü ve haberleşme cihazları yönetmelikte gösterilen şartlara uygun olarak ve kamunun rahat ve huzurunu bozmayacak şekilde kullanılabilir kruyalına aykırıdan yazılmış. ancak kendini savunan vatandaş ise madde 78/1-b motosikletlerde sürücülerin koruma başlığı ve gözlüğü, yolcuların ise koruma başlığı bulundurmaması ve kullanmamasi dikkatlice bakin yani

    1
    0
  • Şehir İsimleri Nereden Geliyor? 27 Temmuz 2014, 10:12

    yalova nerede?

    0
    0
  • Ondokuz günde 40 asker 27 Temmuz 2014, 05:40

    lan bana sözlerimde küfür etme diyorlar nasıl anlatayım bu kadar orosbu cocuklarını küfürsüz

    0
    0
  • Ondokuz günde 40 asker 27 Temmuz 2014, 02:36

    allah görüyor bunları (allah ismini büyük yazamadım çünkü büyük harf yasak) allah u teala beni israili,ışidi,suriyedeki zalim işkence veya kötü niyetli olan kiişileri ya kahhar ismiyle kahretsin allahu teala ki̇mseyi̇ annesi̇z babasız kardeşsiz evlatsız çocuksuz bırakmasın kimseye bu acıyı yaşatmasın bizim yapabileceğimiz tek şey dua bari içinizdende olsa amin diyin belki bir can kurtulur

    2
    0
  • hamas siksin hepinizi orospu cocukları

    0
    0
  • sucluluk hıssının bastırdıgı ve ınsan psıkolojınız dib seviyesibi buldugu an kendını yaratıcı bulmak ve hala kendı elınden ıs getırebılmek yıkılmadım ayaktayım der kı sankı bütün benliğiyle hukumete saldırı polıtası izleyen her iki lafını israille birleştiren zavallı yahudı maşası mason pezevenk

    2
    0
  • İsrail'de danslı kutlama 21 Temmuz 2014, 23:59

    amerikanın ırak'a olan saldırılarındaki o konserleri eglencelerini hatırlatmıyormu sankii...

    0
    0
  • İsrail kayıp görmemiş. çocukların düşüp dizlerini çizdirip ağlaması gibi ağlıyor. İsrail acı nedir bilmiyor birilerinin öğretmesi gerekiyor.

    1
    0
  • kusura bakma hoca olmadı bu devletler çapında güçsüzlüğümüzün ve dünya dengesinde hiçliğimizin ağırlığını bir kere daha hissediyoruz. sen usa da kala kala baya baya değişmişsin olmadı. allah aciz düşürmesin

    0
    0
  • defolsunlar

    0
    0
  • düşünün biri sinek ısırığı biri de bir kurşun mermisi , sinek 100 kere ısırsa ne olur. kursun bir kere dokunsa ne olur.

    0
    0
  • Binlerce mücahit hazır bekliyor 19 Temmuz 2014, 11:20

    helal olsun haydi mücahitler

    16
    0
  • MİT'e ABD modeli geliyor 17 Temmuz 2014, 16:36

    i̇şsizlik kalkacak

    0
    0
  • sayın ahmet taşgetiren sen çankayaya gözünü dikmişsin terzilik ten anlıyorsan iyi anlamıyorsan dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur sakin olmanızı dilerim israile dur diyecek olsa başbakanın der çünkü orta doğu prejesi eş başkanı olur kendisi sen eniyisi ona gitsen iyui olur ahmet amcaaaaaaaaaaa

    1
    0
  • Annesinin yanından ayrılmadı 16 Temmuz 2014, 18:03

    neyi dikkat çekici salak insanlar olması gerek bu

    0
    0
  • sayın serdar ortaç bu yazıyı okurmusunuz bilemiyorum ama inanın sizi sevan insanlar size inanıyor bence kendinizi bukadar kahretmeyiniz bazı kendini bilmez hadsizler sizin için ileri geri konuşsada aldırmayın allah biliyor gerçegi benim size tavsiyem kendinizi üzmeyin bu ülkenin tek ahmet kayası olabilir ama birtanede yaşayan bir serdar ortacı var sizi tekrar o eski halinizdeki gibi diri sağlıklı gòrmeyi rabbim nasip eder inşallah saygılar sunuyorum ...özkan özkaya

    59
    0
  • bırakın birbirlerini yesinler

    1
    0
  • ne biçim baslık atıyosunuz sırf haberi açtırabilmek için.. dehşete düşen sizsiniz.. normal soru sorulmus sakince cevabı verilmiş ne biçim habercisiniz ya

    134
    0
  • allahım ben kim seyi kınayamam bu herkesin hayatı ben nekardar böyle şeylere karşı çıksamda okuduğum zaman ağlamamak için zor tutum ben hep derim herkes kendi mezarına girecek benim abilerim var ablalrım var onun hin böyle durumlarda heran kendimi onların yerine koyarım ama üzüldüm ne yazıkki

    89
    0
  • 05 Temmuz 2014, 11:27

    en sonunda pazarlığa oturmaktan baska hiç bi çaremiz kalmadı türkiye için ufacık bok sineği kadar pkk bi kaç yüz teröristle ülkemizi gün geçtikce huzursuz etmeye basladı abd'de olduğu gibi eyalet sistemine karsıyım ülkemize nitekim sınırlar çizilicek bölesi daha güzel eyalet sistemine hayır ! yaşasın türk ve kürt kardeşliği

    1
    0
  • 05 Temmuz 2014, 00:04

    yapacağınız haberin anasını s...

    21
    0
  • CHP'den YSK'ya flaş başvuru! 04 Temmuz 2014, 15:49

    öküzler kendileri sandılar herhalde.bunlar öküz değil,öküzoğluöküz.

    0
    0
  • 04 Temmuz 2014, 15:46

    kesin kart ın karısının yanına yatan da erdoğan dır...kesin.

    2
    0
  • 04 Temmuz 2014, 15:12

    20 küsür tır zaten 10 milyonu geçer al sana fidye

    3
    0
  • Galatasaray Almeida ile anlaştı 03 Temmuz 2014, 23:23

    prandelli yetmi̇yormuş gi̇bi̇ şi̇mdi̇de portekiz in 8 haneli köyünün bile istemediği almeida çıktı ortaya.bity pazarında dolu bunlardan.galiba birileri çok sıkıştı duvar ararken cami duvarı buldular

    3
    0
  • acaba ne talimat verip serbest kaldı bizim şoförler yoksa ışıd hayatta bırakmazdı

    0
    0
  • bunlar kayıt altında olanlar :d

    0
    0
  • IŞİD: Kabe'yi de yıkacağız! 30 Haziran 2014, 17:26

    yikiyorsa yikin bakalim.adamin amk..

    55
    0
  • IŞİD: Kabe'yi de yıkacağız! 30 Haziran 2014, 15:42

    işidin anasini sikeyim işid kimmiş la ıslam yucedır maglup olamaz...

    113
    0
  • IŞİD: Kabe'yi de yıkacağız! 30 Haziran 2014, 15:41

    si̇z bi̇r geri̇zekalisiniz

    43
    0
  • 1988 yılından itibaren müşterileriyim tatlı dil güler yüz müşteri memnuniyetini ön planda tutmuşlardır.başarılarının devamını diliyorum.

    0
    0
  • bu adam ölmedi gitti ölümsüz kral:polat alemdar

    0
    0
  • ya bu baykal lı ve süheyl batumu nur sertel i bunları partiden def edin atın bu insanlar türk milletinin dokusuyla uyum sağlamıyor.türk halkı biz chp lilerle bu insanların doku uyumsuzluğu var hizipden parti içinde uyumsuzludan başka hiçbir yararları olmaz.allah aşkına atın bunları vatandaş sevmiyor ya.

    5
    0
  • serdar ortaç a hastalığı ile ilgili kötü yorum yapanlar için yazıyorum. kötü laf sahibine aittir... hiç kimseyi sevmek zorunda değilsiniz .lakin saygı duymak zorundasınız. yaşadığı hayatı beğenmediğiniz için kimseye beddua etmeye hakkınız yok laf sahibine döner unutmayın ..serdar bey öncelikle geçmiş olsun, size sözüm emin olun bu lafları kullananlar sizin imkanlarınıza sahip olsalar daha azını yapmazlar... bu yüzden kafanıza takmayın siz iyileşmeye bakın mutlu yaşayın gülen yüzünüz hep gülsün.

    35
    0
  • buraya dikkat "ercağan, bir çok cezaevinde gençlerin haksız yere tutulduğunu belirterek, kalekolların inşa edildiği bir yerde ben savaş kokusu alıyorum. bizler savaş değil, barış istiyoruz. denizin de barışa köprüsü olmasını istiyorum ve burada olmamın nedeni de barıştır” dedi." kızı dağa çıkmış terörist olmuş, annesi hala kalekol yapımından şikayetci, yani bu terörist kızın annesi diyorki, asker buraya yığınak yapmasın, bırakın teröristleri kafasına göre takılsın diyor. benim anladığım bu.

    5
    0
  • senın ne olduğun belirsiz birde yörüğüm diyerek milleti kandırmaya çalışma onun bunun çocuğu....

    10
    0
  • fenerbahceyeverilencezayaacabafenerbahcekülübühaksızlıgınfarkındamı.ikikülübedeyazıkoluyor.birinehaksızverilenceza.birineverilmeyenceza.türkhalkıbuhaksızlıgıgörmüyorbencegörüyor.

    0
    0
  • azizyıldırımfedarasyonukorkuttumune öbürtarafcezaalıyor.öbürtarafcezaalmıyor.azcuzibircezaylakurtarıyor.adelet adeletnerdesin.kayboldunaranıyorsun.

    2
    0
  • bence galatasarayahaksızlıkyapılıyor.galatasarayaverilencezanınaynısını fenerbahceyedeverilmeliydi yalnışdandönülmesiicin zamankaybetmedencezaverilmeli galatasaraybukonudahaklı aynıparacazasınısahakapatmadegilde paracezasıverebilirdicünkü galatasarayahaksızlıkyapılmıştır.galatsaraybukonudahaklıdır.bencefedarasyonbuyaşnışkarardandönmelidir.leventbabacan

    15
    0
  • bence galatasarayahaksızlıkyapılıyor.galatasarayaverilencezanınaynısını fenerbahceyedeverilmeliydi yalnışdandönülmesiicin zamankaybetmedencezaverilmeli galatasaraybukonudahaklı aynıparacazasınısahakapatmadegilde paracezasıverebilirdicünkü galatasarayahaksızlıkyapılmıştır.galatsaraybukonudahaklıdır.bencefedarasyonbuyaşnışkarardandönmelidir.leventbabacan

    0
    0
  • bu öğrenci GEZİcileri meht ediyorsa apo fikirlidir.PKK yoldaşlığı öğrencilikle bağdaşmaz.Gezicilerin hain bölücü katıl ve hain olduğunu eşekler bile anladı.Disiplin mkurulu en ağır cezayı vermelşidir..Bölücülük yapmak insana yakışmaz.Disipline sevk edenleri kutlarım

    0
    0
  • adamlar ne yapsin kaçmayipta

    0
    0
  • tayyip babanın tırnagı olamaz

    0
    0
  • tayyip babanın tırnagı olamaz

    0
    0
  • 12 Haziran 2014, 16:56

    ilk defa bir dizide güzel okunaklı yasin okundu

    0
    0
  • senin kalıbını s*keyim be yüzsüz herif. onca insan senin kişiliğini korumak için mücadele etti. sen gerçekten israil dölüymüşsün....

    2
    0
  • İşte düğün tarihi! 19 Mayıs 2014, 03:45

    yuh yani gerçekten yuh

    0
    0
  • 10 YAŞINDA YAKA PAÇA GÖZALTI ! 18 Mayıs 2014, 22:32

    polis,bu bebeyi, apocuların şerrinden korumak üzere olayın dışına götürüyor.yoksa teröristler bu bebenin ölümüne sebep olacaklardı.polis ,hain olmayanları korumakla görevlidir.polise çamur atmak kandilcileri sevindirir sadece.mka..

    0
    0
  • Kurşun evinde vurdu 18 Mayıs 2014, 18:34

    elime verin bir güzel döveyim sonra ölürse takdir'i ilahi diyeyim

    4
    0
  • 18 Mayıs 2014, 14:11

    şahıs korkudan şikayetçi olmuyor ama savcılar neden kamu davası açmıyor lanet olsun böyle ülkeye

    3
    0
  • 18 Mayıs 2014, 09:41

    a

    0
    0
  • 18 Mayıs 2014, 09:41

    a

    0
    0
  • 17 Mayıs 2014, 04:42

    satildinmi

    0
    0
  • 16 Mayıs 2014, 12:03

    fatih portakal bu da sana bir ders olmuştur iki yüzlülüğnüzden dolayı diyecem ama anlamazsınız

    26
    0
  • 15 Mayıs 2014, 23:48

    tum hayatini kaybeden kardeslerimizin mekani cenlet olsun yakinlarini allah sabir versin

    50
    0
  • 15 Mayıs 2014, 23:47

    tum hayatini kaybeden kardeslerimizin mekani cenlet olsun yakinlarini allah sabir versin

    53
    0
  • 15 Mayıs 2014, 23:46

    tum hayatini kaybeden kardeslerimizin mekani cenlet olsun yakinlarini allah sabir versin

    59
    0
  • devlet, devlet olmaktan çikmiş.

    0
    0
  • 15 Mayıs 2014, 16:25

    sa

    0
    0
  • sen harbi çok komik bir adamsın ya, bu kara günde bizi güldürdün ya allah seni bu madencilere kavuştursun i̇nşallah

    0
    0
  • devamlı oynadığım bir oyun sitesi, gayet başarılı istediğim oyunu bulabiliyorum. teşekkürler engüzeloyunlar :)

    0
    0
  • 15.09.1919 değil , 15.05.1919 olcaktı.özür..ayrıca namusunu kurtarmak için kendisini van gölüne atan o iffetli ve delikanli kadinlara allahtan rahmet diler, o ermeni açilimi yapip açliktan nefesi kokan boğazlarini hala türkiye'de doyurup üstüne üstlük hainlik edenlerede son sözüm..sittirin gidin kim sizi kurup gönderiyorsa onlar sizin gibi aç köpeklerin karninida doyursun.ermeni açilimi yapan şerefsizler içinde geçerlidir bu sözler..yallah siittirin kani bozuk cibilliyetsiz hainler..

    1
    0
  • şerefsiz ve satılmış her zaman aynıdır.bunların dedeleride 15.09.1919'da yunanlılar izmir'e çıkarken sivas'ın imranlı nahiyesinde ayaklandılar..buda tesadüfmüydü? hain, kansız ve satılmış olmak nasıl oluyor görün işte..barış zamanında bu sorunu kökten çözmek zorundayız.düşünün bir kere bunlar savaş zamanında ne yapar? dedelerinden aşağı kalmayacakları ortada..bu arada van gölündeki akdamar kilisesinde ermeniler tarafından hapsedilerek tecavüze uğrayanlarda kürt ve müslüman kadınlardı.

    0
    0
  • "gönlümde yatan ortaya çıkacak cumhurbaşkanı toplumun bütün kesiminin desteğini alsın,..." sözü ne kadar da boş. boş çünkü anayasa komisyonunda farklı ideolojilerdeki 4 partinin bir araya gelemediğini gördük. bu tamamen ütopya, beş benzemezin bir araya gelmesi demek. toplumun bütün kesimlerinin desteğini almak ancak dikta rejimlerinde (bkz. saddam hüseyin dönemindeki oylamalar) mümkün. tayyip erdoğana diktatör diyen chp nin, c.başkanı olarak tayyip erdoğanı işaret etmesi sonucu çıkıyor. ironik!

    0
    0
  • tebrilersivasacanımfeda

    0
    0
  • sanki fiyat ucuz gibi geldi.

    0
    0
  • muhtesem bir anlatı...

    7
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Ege Denizi’nde facia 19 Nisan 2014, 10:07

    Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0
  • Bay Dürüstlük Igein Izevbekhai, Aiicco sigorta Ltd temsilcisi degilim, biz güven ve onur ile bireysel farkliliklara kredi vermek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu sirket e-posta bize ulasin: Simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th) sizin kredi doküman transferi ok ile devam etmek. Eger kendilerini kurmak için kredi gerekiyorsa, bir sirket veya okul Aiicco sigorta plc son derece açiktir. Kisisel is kredisi Insaat kredi. Proje kredisi. Çocuklar ve büyükler için egi

    0
    0